Toimitus- ja peruutusehdot

Tilaaminen

Rekisteröityminen Lahjamaan asiakkaaksi ei ole pakollista, vaan voit tehdä ostoksia myös ilman rekisteröitymistä. Etuna rekisteröitymisestä on se, että voit seurata tilauksesi tilaa omista tiedoistasi ja jokaisesta tekemästäsi ostoksesta ansaitset arvokkaita bonuspisteitä, joilla voi lunastaa erilaisia palkintoja.

Rekisteröityneille asiakkaille lähetämme myös sähköpostitse tarjouksia sekä tiedotteita uutuuksista, jos asiakas on hyväksynyt tämän. Voit rekisteröityä myös ilman että teet ostoksia, jos haluat jatkossa saada tiedotteita ja tarjouksia.

Tilauksesi arvon oltava vähintään 10 euroa.

Tuotteiden hinnat

Kaikki tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.

Toimitusaika

Tilaus postitetaan normaalisti 1 – 4 arkipäivän kuluessa tilauksesta tai ennakkomaksun kirjautumisesta myyjän tilille. Mikäli tilausta ei voida toimittaa luvatussa ajassa, otamme yhteyttä asiakkaaseen.

Toimitustapa ja –maksut

Tuotteet toimitetaan asiakkaalle postitse. Toimitus- ja postikulut ovat 3,99 euroa. Ilmainen toimitus (Smartpost / Postipaketti / Pikkupaketti) jos tilauksen summa ylittää 60 €.

Voit myös valita Posti – Express-paketin toimitustavaksi, jolloin tuotteet toimitetaan kotiovelle. Posti – Express-paketista veloitamme 12,40 €, hintaan sisältyy toimitus kotiovelle kerran, jos posti ei tavoita paketin saajaa paketti pitää noutaa lähimmästä postin palvelupisteestä.

Voit myös tilata tuotteita lähimpään myymälään.
Myymälässä säilytämme tilaustasi maksimissaan 14 vrk ( saat pyytämällä lisäaikaa toisen 14 vrk ilmoitushetkestä ) ja sen jälkeen tilaus palautetaan keskusvarastolle.

Tuotteiden peruutus-, vaihto- ja palautusoikeus

Tuotteilla on neljäntoista ( 14 ) vuorokauden peruutusoikeus. Vaihto- ja palautusoikeus on voimassa 14 vuorokautta peruuttamispäivästä.

Hygieniatuotteilla ei ole peruutus-, palautus- tai vaihto-oikeutta (korvakorut, lävistyskorut, hiuskorut, ihokorut, asuste- ja hiuskukat, verkkosukkahousut, yms.).

Muissa tuotteissa tuotteen päällä olevan muovisen sinettikalvon avaaminen poistaa palautusoikeuden tuotteelta. Tuote on myyntikelvoton tämän jälkeen. Palautusoikeus ei koske mittatilaustuotteita.

Kuluttajansuojalaki (KSL 6§ 16)

Jos tilaaja peruuttaa tai vaihtaa tilauksen tuotteen, täytä peruutus/palautuslomake, lue ohjeet ja toimi niiden mukaisesti. Peruutuksen voit myös lähettää sähköisesti osoitteeseen asiakaspalvelu@lahjamaa.fi.

Mikäli tilaaja haluaa vaihtaa tuotteita, tilaaja vastaa postimaksuista, esimerkiksi vaihtamisesta toiseen väriin tai kokoon.

Tuotepalautuksen kustannuksista vastaa tilaaja. Jos tuote on viallinen, vastaamme postimaksuista. Kustannukset ovat kulloinkin voimassa olevat postilähetysten mukaiset maksut.

Jos tilaajan lähettämä asiakaspalautus katoaa asiakaspalautuksen yhteydessä, emme korvaa vahinkoa tai korvaa palautettuja tuotteita, ellei palautusta ole lähetetty kirjattuna tai lähetystunnuksilla seurattavana postina. Huom. Emme lunasta postiennakkona lähetettyjä palautuksia.

Huomioithan, että tilauksen palautuminen verkkokaupalle vie vähintään 2-5 arkipäivää lähetyskunnasta riippuen. Hyvitykset maksetaan tileille ja vaihtotuotteet lähetetään n. viikon kuluessa siitä, kun palautus on vastaanotettu.

Saat palautuksesta tai vaihdosta AINA ilmoituksen sähköpostiisi.

Huomioithan, että mikäli lopullisen tilauksesi arvo mahdollisen palautuksen jälkeen on alle 10 euroa, veloitamme aina toimitusehtojemme mukaisen 5,90 euron pientoimituslisän palautusta vastaanotettaessa.

Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen, vastaanottamisesta kieltäytyminen ei tarkoita palautusta. Peruutusoikeus ei koske noutamatta jätettyjä paketteja. Jos kauppahinta on yli 19,90 €, veloitetaan maksuna 19,90 €. Jos kauppahinta on alle 19,90 €, veloitetaan tilauksen arvo.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa. Alkuperäistä hintalappua ei saa irroittaa tuotteesta. Kuluttajasuojalaki 6:16 § 3 ja 4.

Lataa palautus lomake

(Microsoft Word -muodossa )
https://www.lahjamaa.fi/wp-content/uploads/2023/10/Lahjamaa-palautus-lomake-2023.v10.1.doc
(PDF -muodossa )
https://www.lahjamaa.fi/wp-content/uploads/2023/10/Lahjamaa-palautus-lomake-2023.v10.1.pdf


Maksutavat (1. Visma Pay, 2. Klarna, 3. PayPal)

1. Visma Pay

Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Visma Pay-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto.

Visma Pay:n asiakaspalvelu
Puhelin: 09 3154 2037 (arkisin 9-16)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com

2. Klarna

Klarnan kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.

Osta nyt, maksa toimituksen jälkeen!
Klarnan lasku on turvallinen ja helppo maksutapa. Maksat ostohinnan ilman korkoa tai muita maksuja vasta, kun tuotteet on toimitettu sinulle. Yleensä lasku erääntyy viimeistään 14 päivän kuluttua tuotteiden lähettämisestä.

Klarnan asiakaspalvelu
https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/
09 – 425 99 771 (arkisin klo 9-18)

3. Paypal

Maksa PayPal tililtä tai luottokortilla (Visa, MasterCard, American Express ja muut luottokortit) PayPalin kautta.

REKISTERISELOSTE

Henkilötietolain 10 mukainen rekisteriseloste

Rekisterinpitäjä: Lahjamaa (GreenWhale Oy), Vaskenvalajantie 4, 30100 Forssa, Y-tunnus 2215955-7.
Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus: Asiakastietojen ylläpito asiakassuhteiden hoitoa varten.
Kuvaus rekisteröityjen ryhmästä: Asiakasrekisteri sisältää henkilöistä seuraavia tietoja: nimi- ja osoitetiedot, puhelinnumeron, sähköpostiosoitteen sekä tiedot ostotapahtumista.
Tietojen luovutus: Tietoja ei luovuteta ulkopuolisille tahoille.
Rekisterin suojaus: Rekisteri on suojattu ja ainoastaan Lahjamaan henkilöstön käytettävissä.

LAHJAMAA BONUS 🎁

Haluamme kiittää sinua ostoksistasi, ja esittelemme innoissamme Lahjamaa Bonus -ohjelmamme, joka on suunniteltu tekemään kokemuksestasi kanssamme entistä palkitsevampaa. Olit sitten pitkäaikainen asiakkaamme tai uusi palvelujemme käyttäjä, tämä ohjelma on tapamme kiittää sinua valinnastasi. Liity tänään ja ala nauttia jännittävistä eduista ja palkinnoista!

⭐ Ansaitse pisteitä jokaisesta ostoksesta: Jokaisesta tekemästäsi ostoksesta ansaitset arvokkaita bonuspisteitä, joilla voi lunastaa erilaisia palkintoja.

🌟 Ansaitse pisteitä jokaisesta tuotearvostelusta: Jokaisesta antamastasi tuotearvostelusta ansaitset myös bonuspisteitä.

🎉 Erityisalennukset: Bonusohjelman jäsenenä saat pääsyn erityisalennuksiin.

🎁 Lunastettavat palkinnot: Voit lunastaa ansaitsemillasi pisteillä jännittäviä palkintoja, kuten tuotteita, lahjakortteja ja muuta.

Liittyminen on helppoa ja täysin ilmaista!

(1) Vieraile verkkosivustollamme osoitteessa https://www.lahjamaa.fi/oma-tili
(2) Luo tili verkkokaupassamme. Rekisteröitymisprosessi kestää alle minuutin.
(3) Aloita pisteiden kerääminen jo tänään ensimmäisestä ostoksestasi!

Säännöt:
Tällä hetkellä voit kerätä ja käyttää Lahjamaa-bonuspisteitä vain verkkokaupassamme. Bonuspisteet lisätään tilillesi, kun tilauksesi on tehty. Mikäli tilaus peruutetaan tai palautetaan, annetut bonuspisteet vähennetään. Bonuspisteet ovat voimassa 3 kuukautta myöntämispäivästä lähtien.